Mooi! Een rustige maar sterke compositie. De stenen nemen je blik mee naar de vuurtoren. Mooi in balans. Je kan erover twisten of je een stuk van de onderkant af moet halen of niet.
Eens met Akira. Persoonlijk zou ik voor een crop aan onder- en linkerkant kiezen. Maar zo vind ik hem ook heel mooi: lekkere kleuren met een heuse eyecatcher aan het einde van de pier.
Scroll maar eens tot de onderrand van je browser zich ongeveer een cm onder die meeuw linksonderin bevind dan zie je wat ik bedoel. Is niet persé beter, maar de blokken zijn minder overheersend.
Ik zie wat je bedoeld Akira. Maar persoonlijk vind ik dit toch mooier, maar ik kan me ook voorstellen dat er mensen zijn die het mooier vinden zoals jij aangeeft.
Als je naar beneden scrolt en je bovenrand van het kijkvenster van je browser op de horizon probeert te leggen zou je kunnen oordelen dat er een minimale scheefstand van de horizon is, maar het is bijna niet met het blote oog waarneembaar, en wat mij betreft absoluut niet storend.
idd zoals je zegt staat hij niet erg scheef, maar als ik eenmaal zoiets zie blijf ik er naar kijken klinkt misschien iets té perfectionistisch, maar ik zou toch die 0.16 graden ff rechttrekken
Martinvh @ : Je hebt gelijk, als zo'n horizon in jou ogen scheef staat dat blijf je er naar kijken, dat heb ik ook. Ondertussen heb ik dat hier bij het origineel al verholpen, dus bedankt voor je tip, ik zag het niet