Dank weer voor de reacties en opmerkingen. Ik heb een update zonder palen geplaatst en een zwart wit versie.
@Frans, kan zeker ook binnen genomen worden maar dan moet al die plastic spagetti naar binnen verplaatsen en dat leek me niet zo'n goed idee.
@Ron, ik had al moeite genoeg alle spullen op de plaats van de plastic spagetti te krijgen ondanks dat hij op het land van de buurman is. Daarnaast was ik ook afhankelijk van het licht en deze lichtinval vond ik het beste met als gevolg deze achtergrond. Het oranje is trouwens een ommuring met een hek die nog niet gepleisterd is.
@Peter, ik weet niet of dit spul in NL wordt gebriukt. Het is eenmalig plastic water systeem dat hier hoofdzakelijk wordt gebruikt in de tomaten, paprika en meloenen teelt. Het is een flexibele plastc buis waar gaatjes in zitten zodat het water direct bij de plantjes wordt gebracht. Economisch watergebruik maar helaas maar eenmalig te gebruiken. Wat ik doe ik "brei" van dat plastic buis nieuw landbouw plastic, wat ik heb gekocht, 1 x 2 meter, voor de kapitale som van 21 eurocent.