Knap dat je hier oog voor hebt, ik zie dit soort foto’s niet. Kan er wel van genieten. Gefeliciteerd met je TC.
Als ik op het plusje druk zie ik wel wat vreemde verkleuring in de lucht. Rechterbovenhoek bijvoorbeeld. En het witte wolkje is ook ietwat vreemd gekleurd. Enige idee hoe dat komt?
Kan de reactie van Connie helemaal beamen. Ik zie dit ook niet! Er zijn diverse forumleden hier die hier een meester in zijn...............
Daar hoor jij ook bij Harry!!!
Proficiat met deze TC!!!
Bedankt voor de TC en de felicitaties. Voor mij idd een rijk gezicht zo’n voorpagina met een Tc en een YC. @ Conny : Je hebt gelijk. het heeft iets met het verkleinen te maken. Gr. Harry
Nog even gekeken Peter, op het grote formaat idd ook te zien, hetzij in een mindere mate. Het lijkt idd op een vignet. In ieder geval niet bewust toegepast..gr en dank voor je blik, Harry
Op verzoek een update in het ZW geplaatst. Ik blijf zelf een voorkeur voor de kleurenversie houden. Misschien heb ik hem niet omgezet zoals jullie bedoelden. Ik heb geen bezwaar tegen bewerken dus jullie mogen ook jullie idee laten zien..gr. Harry