Tijdens een weekje Normandië mocht een bezoekje aan de Mont Saint-Michel niet ontbreken.
Een belangrijk toeristisch trekpleister in Frankrijk (top 5) waar het vermoedelijk dankzij het weer en de dag van de week niet overvol was.
Een plek die de moeite van de rit van 300 km. heen en terug volledig waard was.
Mooie en bekende locatie Frans!
Foto 2 met links een groot deel afsnijden en een stevige bewerking lijkt me wel wat. Maar ik kan me voorstellen dat je nu ook tevreden bent en het niet met mij ééns bent.
Idd bekende locatie. Zegge en schrijve half uurtje geweest en toen gevlucht vanwege de drukte.
Foto 1: Er zit iets (op het zandgedeelte) bij de linkerrand wat ik er af zou klonen.
Bij foto 2 lijkt het zandgedeelte veel te blauw. Wellicht wil je juist ton-sur-ton?
De bewerkingen vind ik behoorlijk "vlak". Warmer en meer pit zou ik doen.
Voor mij ook ergens er tussenin, de lucht zou van mij dan wel weer wat meer aangezet mogen worden, maar ik weet dat Frans hier geen voorstander van is.
Voor mij zou z/w hier prima werken en zou ik de versie van rbwadden als basis pakken. In kleur denk ik dat het origineel meer recht doet aan de weersomstandigheden en de sfeer ter plekke. Ik denk bij F1 juist aan meer ruimte links i.p.v. minder. Maar de kapper kan niet bijknippen vermoed ik.
Mooie plek inderdaad en eens met de update van Rbwadden die mooi helder is, hoewel jouw foto meer de werkelijkheid is. In een tijd er geweest dat je nog rekening moest houden met en vloed om er te komen of te vertrekken.
Mooie foto's ik mis wel een beetje ruimte aan de linker kant en zou zeker de brug wegwerken.
Misschien de weersomstandigheden een beetje aanzetten,er tussen in is ook een leuke optie.
Die ruimte links mis ik inderdaad ook wel een beetje.....was het geen optie om wat meer naar rechts te gaan staan om zodoende de camera wat meer naar links te kunnen draaien zonder de brug in beeld te krijgen?
Ron ik stond op de brug.
Dat is de enige toegangsweg naar de Mont Sain-Michel.
Het was toen overigens eb wat ook te zien is aan de wadlopers in foto 2.
De tweede foto kan me meer bekoren dan de eerste. Er zit een mooie gelaagdheid in en tegelijk ook wijdsheid. De eerste foto is vooral een toeristenfoto, vooral met de brug uitsnede. Ook het licht zat niet echt mee. Wel prettig dat er daardoor minder mensen waren