Dorp kerkhof

Old skool, analoge foto's zoals in grootvaders tijd
Plaats reactie
Kodachrome25
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Contacteer:

Dorp kerkhof

Bericht Geplaatst:

De afgelopen jaren heb ik fotografie als hobby aangenomen. Ik heb verschillende 35 mm- en middenformaatsystemen, waarvan ik met de meeste vertrouwd ben geraakt. Ik heb een beetje besloten welke systemen gewoon VOELEN en goede RESULTATEN geven, en die ik de neiging heb om nooit te gebruiken. Ik ben bezig om het te beperken en denk erover om de meeste van mijn Canon FD-spullen te verkopen. (afgezien van enkele speciale lenzen en mijn T-90)

Ik heb meestal dingen in een opwelling gefotografeerd, als het mooi weer was. Toen er een soort evenement was. Hierdoor is het grootste deel van mijn fotografie behoorlijk gebroken, er is geen samenhangende draad. Maar ik denk dat de kracht van fotografie de mogelijkheid is om een ​​verhaal te vertellen, van begin tot eind, puur via stilstaande beelden. Dit is iets waar ik in de toekomst op wil ingaan, om daadwerkelijk een reis door fotografie te proberen uit te zenden. Zoals een muziekalbum waarbij alle nummers overvloeien.

Dit was niet een van die opnames, maar ik heb in post-productie (enkele maanden later) geprobeerd er iets van te maken.

Nikon F100
Mamiya 300mm f5.6 N
Kodak ProImage 100

Afbeelding
...
Afbeelding
...
Afbeelding
...
Afbeelding
...
Afbeelding
...
Afbeelding
...
Afbeelding
...
Afbeelding
...
Afbeelding
...
Afbeelding
Omhoog Profiel Website Foto's
Wim
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee

Dorp kerkhof

Bericht Geplaatst:

leuke serie
Omhoog Profiel Foto's
FotoMarius
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja

Re: Dorp kerkhof

Bericht Geplaatst:

Aardige serie, de foto’s zijn mij te licht, iets donkerder geeft meer sfeer… :)
Omhoog Profiel Foto's
Plaats reactie

Terug naar “Analoog”