1.

2. z/w

Verwacht altijd het onverwachteRon62 schreef:
@Superblaag, ik zat zelf te twijfelen of de boel daar al wat scheef is, of dat het door de groothoekvertekening komt....het is natuurlijk alwel een heel oud gebouw, maar ik zal er nog wel een keer naar kijken.
Ik hoor voor de rest ook niemand erover, terwijl ik dat eigenlijk wel van Peter, of Harry had verwacht.![]()
We zijn zo blij dat jij ook eens dit soort foto probeert dat we niet meteen op alle slakken zout gaan leggen, RonRon62 schreef:@Superblaag, ik zat zelf te twijfelen of de boel daar al wat scheef is, of dat het door de groothoekvertekening komt....het is natuurlijk alwel een heel oud gebouw, maar ik zal er nog wel een keer naar kijken.
Ik hoor voor de rest ook niemand erover, terwijl ik dat eigenlijk wel van Peter, of Harry had verwacht.![]()

petervaneekelen schreef:We zijn zo blij dat jij ook eens dit soort foto probeert dat we niet meteen op alle slakken zout gaan leggen, RonRon62 schreef:@Superblaag, ik zat zelf te twijfelen of de boel daar al wat scheef is, of dat het door de groothoekvertekening komt....het is natuurlijk alwel een heel oud gebouw, maar ik zal er nog wel een keer naar kijken.