Pas geleden in perfecte omstandigheden wederom in Wolfheze geweest. Ik vond deze compositie en was er erg blij mee. Toch wat moeite met het nabewerkingen van deze foto. Ik wil hem graag laten zien zodat om jullie commentaar te horen
Update
Update Crop
Laatst gewijzigd door Dennismulder55 op 17 dec 2019 19:39, 2 keer totaal gewijzigd.
ik vind het een hele mooie met een hele fijne sfeer
ben zo vrij geweest om hem ietsjes lichter te maken en wat meer contrast, als het niet fijn vind dan verwijder ik hem
mag achterin wel zo blijven.
Als je de voorgrond incl de 1e eik meer de "Tonylook" geeft versterk je enerzijds de voorgrond, en anderzijds het mystieke van de achtergrond ... denk ik. Zal een kwestie van uitproberen zijn
Fraai Dennis! Mooie plaat.
Heb je ook een crop overwogen waar de 2/3 linkse bomen wegvallen, en misschien ook de liggende stronk op de voorgrond? Ben benieuwd wat je daarvan vind. Dat hoeft niet als update, maar ik zou wel ééns willen weten hoe jij daar over denkt. In mijn ogen geeft dat een toch wat meer mysterieus beeld.
Heb jou advies even opgevolgd en bleek toch onverwacht een mooi effect op de foto. Hij staat in de openingspost. De liggende stronk is een element dat ik er graag in willen houden, was ook op de plek zelf een blikvanger voor mij.
Oordeel zelf, maar ik was positief verrast. Er komt hierdoor meer nadruk op de boom te liggen