Nog eentje van de oefentrip sjouwen met de rugzak en fotospullen
Toch ook maar eentje van de andere kant gemaakt. Ze staken net een flink vuurtje op voor het verbranden van wat afval, omdat ik de ND filter erop had zitten zie de de rookpluim rechts in beeld.
Bedankt voor de feedback. Het standpunt is niet heel laag hoor, ik begrijp niet zo goed waarom je dit benoemde. Camera staat op statief, op een hoogte tussen 1.40-.1.50 cm zodat ik hem makkelijk kon bedienen. Aangezien ik de verhouding graag zo wil laten laat ik het water voor wat het is, anders wordt het meer een panorama, das niet wat ik hier voor ogen had.
Een mooie foto. Niks op aan te merken.
Wat ik wel jammer vind, is het hekwerk. Ik begrijp ook dat je daar niks aan kunt doen.
Wie de aanvraag heeft ingediend met het verzoek om dit hekwerk daar te mogen plaatsen, moet vast en zeker vriendjes hebben gehad bij de welstandscommissie.
Nette foto waar weinig op aan te merken is maar voor mij haalt deze het niet bij de andere opname. De andere opname geeft een heel wijds gevoel en het licht vind ik daar ook mooier. Deze foto blokkeert mijn uitzicht iets wat overigens een gevoelskwestie is.
Dat “hek”...is inderdaad niet mooi, maar ja....wat dan? Je wilt toch niet de hele dag toeristen in je achtertuin hebben staan? Men heeft geen respect meer voor een simpel bordje met de tekst verboden toegang...
Een flink aantal jaren geleden toen er nog ijs was, ging ik ook naar het paard van Marken. Rond om het paard lag toen meters hoge kruiend ijs. Het er liepen heel veel mensen die dit natuur verschijnsel wilden zien. Ik denk dat de bewoners blij dat de dooi zijn intrede deed.