@ Frans: ja hoor. Eigenlijk 2 puntjes. Ik weet dat Peter er minder moeite mee heeft maar ik vind het wat minder fijn kijken als een beeld, in dit geval de armleuning, het beeld in 2en splitst. Ook zou ik van onderen iets afgehaald hebben maar dat lost mijn eerste punt niet op. Gr. Harry
Dank jullie! En ook voor de discussie; ik kijk er zelf zo niet naar, voor mij is het altijd puur intuitief of er balans is - in mijn ogen/hoofd is dat hier prima gelukt, maar altijd interessant om andere onderbouwde meningen te horen
Harry observaties zijn mij in het geheel niet opgevallen. Ook nu ik het weet/zie vind ik het heel goed kunnen. Ik vond/vind de balans net dik in orde zo
Ik vind het een mooi beeld. Het probleem dat Harry ziet zie ik niet direct. Ik vind juit dat er veel balans is de foto is en mn de lijn van de armleuning en de schaduw in relatie tot de lijn tussen het donkere en lichte vlak.
Ik moest in eerste instantie denken aan een wijzer van een klok, maar bij nader inzien is het toch iets anders Omzetting is lekker krachtig en passend, mooi gedaan
Dank je voor je support Wil, zo bedoelde ik het ook niet hoor. Ik bedoelde meer dat ik, als ik langer naar een foto kijk (of muziek luister) er meer waardering voor krijg. gr. Harry
Ik heb wat langer zitten kijken en dan vind ik het kubistische vlak heel mooi in lijn met de glooiende beweging van de leuning en achterliggende muur. Moderne kunst met houvast en knap gezien. Ook je fraaie omzetting voegt veel toe.