Bedankt voor het kijken.

Wim schreef:mooie foto. alleen vind dat de lucht niet mooi sluit aan de bomen. er loopt een lichte rand omheen. vermoedelijk door de bewerking.

Ik vind dat beiden in beeld te hebben een duidelijke diepte aan het beeld geven.Ronald Jan 70 schreef:Mooie foto , vraag mij alleen af of je beiden de weg en het kanaal in beeld moet hebben of alleen het kanaal?

Persoonlijk denk ik dat het om het kanaal en de boot gaat en niet omdat weggetje met die persoon in de verte want dat leid helemaal af van het hoofd onderwerp ,maar ik kan het zomaar verkeerd zien.Red Falcon schreef:Ik vind dat beiden in beeld te hebben een duidelijke diepte aan het beeld geven.Ronald Jan 70 schreef:Mooie foto , vraag mij alleen af of je beiden de weg en het kanaal in beeld moet hebben of alleen het kanaal?

Welnee, je bent niet verkeerd, helemaal niet.Ronald Jan 70 schreef:Persoonlijk denk ik dat het om het kanaal en de boot gaat en niet omdat weggetje met die persoon in de verte want dat leid helemaal af van het hoofd onderwerp ,maar ik kan het zomaar verkeerd zien.Red Falcon schreef:Ik vind dat beiden in beeld te hebben een duidelijke diepte aan het beeld geven.Ronald Jan 70 schreef:Mooie foto , vraag mij alleen af of je beiden de weg en het kanaal in beeld moet hebben of alleen het kanaal?

t' Ja die rand hé.Hermanus schreef:Mooie diepte en volg over de lichtrand.