Mooi vastgelegd, mooie kleuren en compo 
Langs de Raam
- Frans
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Mooie plek Judith.
Mijn ogen worden steeds naar de hortensia’s op de oever getrokken.
Blijkbaar zijn die voor mij het hoofdonderwerp van de foto.
Het licht en de kleuren zijn helder en fris en daarmee aantrekkelijk.
Op de rechteroever in de bocht staan een paar bomen die een behoorlijk massief donkere onderkant hebben en waar van de schaduwen een harde cyaanachtige kleur hebben.
Is dat mogelijk een effect van bewerken of toch samenloop van omstandigheden?
Mijn ogen worden steeds naar de hortensia’s op de oever getrokken.
Blijkbaar zijn die voor mij het hoofdonderwerp van de foto.
Het licht en de kleuren zijn helder en fris en daarmee aantrekkelijk.
Op de rechteroever in de bocht staan een paar bomen die een behoorlijk massief donkere onderkant hebben en waar van de schaduwen een harde cyaanachtige kleur hebben.
Is dat mogelijk een effect van bewerken of toch samenloop van omstandigheden?
- Ron62
- Moderator
Ik ben er niet helemaal weg van, voor mij een beetje 'saai' en ook geen mooi licht of spannende wolkenlucht of zo..
Ik neem aan dat het je hier te doen was om de gekleurde bloemetjes aan de linkerkant?
Ik vind het jammer dat de Braam een bocht maakt, waardoor er ook geen leuke dieptewerking ontstaat.
Je hebt het voor de rest(technisch) netjes vastgelegd, scherpte en belichting zien er goed uit en ik zou ook niet weten hoe je hier wel een wat 'spannendere' foto van had kunnen maken.

Ik neem aan dat het je hier te doen was om de gekleurde bloemetjes aan de linkerkant?
Ik vind het jammer dat de Braam een bocht maakt, waardoor er ook geen leuke dieptewerking ontstaat.
Je hebt het voor de rest(technisch) netjes vastgelegd, scherpte en belichting zien er goed uit en ik zou ook niet weten hoe je hier wel een wat 'spannendere' foto van had kunnen maken.
-
skillpicture
- Lid

- Contacteer:
door weer het keiharde licht in de middag komen de gekleurde bloemen niet over. Je kan met een bewerking wel iets aanpassen, maar als de bloemen, met de weerkaatsing, wat wel spreekt zou ik de compositie anders hadden gemaakt.
- Dennismulder55
- Lid

Fijne inkadering van de hortensia's!