Vraag gebruikte camera

Plaats reactie
TMG1961
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee

Vraag gebruikte camera

Bericht Geplaatst:

Ik stel deze vraag voor een vriendin die momenteel even geen internet heeft. Ze wil een gebruikte systeemcamera kopen en wel een Fujifilm x-t2. Maar ze vraagt zich af of deze eind 2020 het nog wel waard is om te kopen. Ze had een gebruikte gezien bij een online camera winkel maar heeft geen idee of de camera nog wel de moeite waard is om te kopen of dat ze beter iets kan doorsparen om voor een x-t3.
Omhoog Profiel Foto's
fran
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Re: Vraag gebruikte camera

Bericht Geplaatst:

Ik denk dat dat helemaal afhangt van het nivo van de vriendin en wat ze wil fotograferen.

Ik heb zowel de x=T2 als de x-T3 en gebruik ze door elkaar. De x-T3 heeft wat meer mogelijkheden. Oorspronkelijk had ik 2 x-T2's , een als backup. Ik heb er een verkocht en een x-T3 aangeschaft, waar ik overigens geen spijt van heb maar ik denk dat ik niet alle mogelijkhedan van de x-T3 gebruik. De x-T2 is een prima camera en als je geen professinal bent denk ik dat je er heel goed mee uit de voeten kan. De objectieven zijn denk ik belangrijker dan de bodies.
Omhoog Profiel Website Foto's
TMG1961
Lid
Lid

Vraag gebruikte camera

Bericht Geplaatst:

Ze heeft een X-T1 gehad maar die is helaas overleden. Dus ze is wel bekend met Fujifilm camera's Ze fotografeert hobby matig en heeft genoeg ervaring.

Bedankt voor je reactie.
Omhoog Profiel Foto's
TMG1961
Lid
Lid

Vraag gebruikte camera

Bericht Geplaatst:

Ze heeft inmiddels een gebruikte x-t2 gekocht en is er zeer tevreden over.
Omhoog Profiel Foto's
Plaats reactie

Terug naar “Camera's, lenzen en toebehoren”