Het loont vaak de moeite om de wekker op tijd te zetten, dit is er een bewijs van.
Mooie plaat Herman, ik denk dat een uitsnede, waarin je de boom links uitsnijd, ook niet slecht is. Maar dat is een smaakgevalletje.
De rij bomen rechts in de foto geeft aan beide zijden er van een prachtige diepre.
Nevel en licht werken fraai mee.
Ben niet zo'n fan van bomen als kader.
Als je de blik meer naar het westen had verlegd miste je de diepte door de bomenrij denk ik. Dus dat was geen optie.
Dank je Frans, en ter plekke staan kijken wat de beste optie was. Stukje boom meegenomen voor wat extra diepte.
Leuke bijkomstigheid is dat de boerin boos op mij afkwam, omdat ik op hun weiland stond. Later voegde de boer met flinke hond zich bij haar en na mijn uitleg in mijn beste Frans vonden zij het totaal geen probleem. Hij vertelde over flinke problemen door de droogte, wat je goed kan zien aan het dorre grasland en hij vroeg of dat in Nederland ook zo was.
Voortaan beter eerst toestemming vragen.
Schitterende foto Hermanus. Mist, kleuren en compositie werken hier erg goed. Tja dan kan het al niet gauw missen dat je gewoon een goede foto in handen hebt