De wal deelt de foto in tweeën. Dat pakt hier heel mooi uit door de spiegeling. Iets horizontale correctie nog? Het is mooi, bijna grafisch beeld geworden. Wel wat detailverlies? maar dat vind ik altijd lastig te beoordelen. gr. Harry
Ronald Jan, ruimte aan de bovenkant erbij zou inderdaad kunnen, hoeft niet voor mij.
Judith, nu je het zegt zie ik ook dat kadertje niet helemaal goed is. Ik dacht dat het op mijn beeldscherm even wegviel (gebeurt wel eens met fijnere delen) maar blijkt een foutje in mijn handeling te zijn. Inmiddels gecorrigeerd, dank je!
Harry, horizontale correctie had ik al naar gekeken maar pakt niet goed uit, het dijkje is nu eenmaal wat onregelmatig. Detailverlies klopt wel een beetje als gevolg van opschroeven lichten ter onderdrukking van irritante wolkenpartijen, maar op normaal formaat is het aanvaardbaar.
Mooi beeld met de spiegeling. Fraaie omzetting. De onderbreking in de grondmist? in het midden komt een beetje vreemd over. Zelf zou ik dat denk ik weggewerkt hebben.
Voor mij wel een typisch hollands beeld, maar toch zijn het erg lastige bomen om goed op de foto te krijgen. Fijn dat ze van groot naar klein lopen, dat maakt dat er orde in zit. De omzetting iets te licht voor mij, zou graag wat meer details in de takken zien