In the Dutch Mountains
- petervaneekelen
- Moderator
- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Omdat ik wat meer met abstract bezig ben de laatste tijd vind ik het leuk dat je dit doet en plaatst.
Commentaar wat ik zelf krijg op dit soort beelden is dat het nog iets te herkenbaar is; het blijven sneeuwhopen, en daarmee ontdoe je het beeld van mogelijke spanning. Misschien nog net iets meer abstraheren?
Ik zie ook dat je aan het zoeken bent naar compositie, wederom zeer lovenswaardig. Daarbij kun je ook associatief te werk gaan, zo zie ik zelf bijvoorbeeld in de tweede absoluut een liggend naakt (sorry, male gaze
). Met dat soort ingevingen kun je ook spelen (zoals dat met bv. wolken ook gebruikelijk is).
Nogmaals, leuk dat je je laat inspireren door de omstandigheden
Commentaar wat ik zelf krijg op dit soort beelden is dat het nog iets te herkenbaar is; het blijven sneeuwhopen, en daarmee ontdoe je het beeld van mogelijke spanning. Misschien nog net iets meer abstraheren?
Ik zie ook dat je aan het zoeken bent naar compositie, wederom zeer lovenswaardig. Daarbij kun je ook associatief te werk gaan, zo zie ik zelf bijvoorbeeld in de tweede absoluut een liggend naakt (sorry, male gaze
Nogmaals, leuk dat je je laat inspireren door de omstandigheden
- Ronald Jan 70
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Contacteer:
Ik zie drie sterk op elkaar lijken foto's het naakt zie ik niet wel het zoekende haal ik er uit , wel aangenaam om naar te kijken.
- fran
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Leuk dat je ook met abstract bezig bent.
Ik volg nu de proeflessen van Iris Depassé nadat Peter die naam bij zijn eerste abstract had genoemd.
De sneeuw hopen zijn niet het makkelijkst denk ik om een mooie compositie van te maken. Voor mij is er nog net teveel in het beeld. Vraag me niet hoe ik het zou croppen want dat weet ik dan weer zo snel niet.
Ik volg nu de proeflessen van Iris Depassé nadat Peter die naam bij zijn eerste abstract had genoemd.
De sneeuw hopen zijn niet het makkelijkst denk ik om een mooie compositie van te maken. Voor mij is er nog net teveel in het beeld. Vraag me niet hoe ik het zou croppen want dat weet ik dan weer zo snel niet.
Mooie serie 
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
- Dennismulder55
- Lid

Ik vind het erg mooi! Het viel mij ook al op van de week. Het lichtspel is prachtig op de sneeuw.