Hij is erg mooi de omzetting en de schaatser is mooi in beeld gebracht ik heb wel de indruk dat de schaatser schuin naar beneden gaat en dat komt wat vreemd over .
Ronald Jan 70 schreef:Hij is erg mooi de omzetting en de schaatser is mooi in beeld gebracht ik heb wel de indruk dat de schaatser schuin naar beneden gaat en dat komt wat vreemd over .
Mee eens. Je staat er niet recht voor, dat kan een reden zijn.
Als ik de 2 meerpalen als referentie neem lijkt de foto idd naar rechts af te lopen
Goh.... die foto heb ik ook gemaakt afgelopen zaterdag.!! We hebben elkaar gemist of gepasseerd. Grappig. Wat ik voor ogen had, een schaatsende persoon in de boog van de brug heb jij mooi weergegeven.
Bij mijn foto's zie ik ook nog schaatsers op de korte Vliet....dat vond ik weer storend.
Dank voor jullie reacties.
@ Wilw: ik ben met opzet niet in het midden gaan staan, aangezien het ijs achter de brug niet zo mooi zou doorlopen en de schaatser een storende achtergrond zou hebben!
@ArtenCo: Toen ik daar stond waren er op dat moment geen schaatsers op het ijs van de korte Vliet, daar had ik dus geluk mee!