De foto is op te splitsen in een voorste witte rij en een achterste donkere rij. De toppen van de struiken of het onkruid aan de voorkant gaan over in de bomen aan de achterkant.
Dat maakt de foto wat minder. Ik denk als je de foto met een wat hoger standpunt had genomen dat deze dan interessanter zou zijn geworden, maar ik was er niet bij.
Wat opvalt is de erg hoge Iso-waarde, die je waarschijnlijk gebruikte om een grove korrel te krijgen. Dat is in ieder geval wel gelukt.
Lastige deze Peter. Ik vind de achterste bomen echt prachtig. Ik blijf echter wel kijken naar de felle lichte vlakken. Die blijven mijn aandacht trekken en dat was denk ik niet jou bedoeling.
Dennis, toch wel. Ik hou erg van foto's waar je ogen van gaan dansen (meerdere plekken op de foto waar je graag naar kijkt) maar ik weet inmiddels dat de meeste mensen liever door een foto geleid worden. En als jij liever niet naar die lichte plekken kijkt dan is dat natuurlijk zeker niet de bedoeling, maar de sneeuw maakt voor mij een wezenlijk onderdeel uit van dit beeld.