1.

2.

3.

4.

5.

.

O wauw, daar ben ik echt SUPERBLIJ MEE!!!!!!!!!!!!!!!!Ron62 schreef:Leuke serie, ik ga voor de laatste.....en gefeliciteerd met je TC!![]()
Ja vergeten, sorry, 't is weer een tijd geleden dat ik wat geplaatst had.Ron62 schreef: Nummeren van een serie foto's is handig voor degenen die reacties op bepaalde foto's willen geven, ik heb ze nu voor je genummerd.
Dank voor de feedback. Ik ga daar eens rustig over nadenken. Ik heb nog wel een verzoek: kan je het iets anders zeggen dan in centimeters? Ik weet niet zo goed wat een centimeter is in dezen.Boelo81 schreef:Mooi in F1 het zakkende water bij de stammen te zien. Zou daarop focussen en 3-5 cm links en onder wegsnijden. Bij F4 zou ik focussen op de weerspiegelende bomenrij en ook veel snijden. F3 vind ik het minst boeien. Misschien kan het qua kleur/contrast nog wat sprekender bij alle foto's, maar dat vind ik zelf ook nog wel lastig.

Ik dacht zoiets als uitsnedeDE2_186 schreef:
Dank voor de feedback. Ik ga daar eens rustig over nadenken. Ik heb nog wel een verzoek: kan je het iets anders zeggen dan in centimeters? Ik weet niet zo goed wat een centimeter is in dezen.
Volgens mij is bij foto 1 links wegsnijden geen goed idee. De onderkant valt over te praten, maar links.... nee, dat zie ik denk ik toch anders. Dus ik ga het zeker even proberen, want ik kan het prima mis hebben natuurlijk.