Dagje-uit met de auto...

Auto's, fietsen, vliegtuigen, boten... Noem maar op. Je kan ze hier plaatsen
Plaats reactie
CoonArt Returns
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man

Dagje-uit met de auto...

Bericht Geplaatst:

Aan wal is er toch meer te beleven dan wachten op je lading die binnen zal komen. Dan maar even de auto erbij halen voor een leuk tripje in de tussentijd...
Afbeelding
Omhoog Profiel Foto's
DE2_186
Lid
Lid

Dagje-uit met de auto...

Bericht Geplaatst:

Ik denk dat de auto het onderwerp is, maar dat die in de compositie net te weinig aandacht krijgt. De vlag, de naam van het schip, alsmede de zittende personen (waarvan 1 met "bouwvakkersdecolleté") trekken ook de aandacht.
Misschien had er iets meer voorgrond en vooral meer aan de rechterkant bij gemoeten, links t/m de vlag er af (radar nog net blijven?). De vlakverdelende kraan is dan meer naar links, de punt van het schip komt er bij zodat je daar compenseert voor contextverlies, en ook de lijn van de kade aan de onderkant vertrekt dan niet zo uit het midden.
Omhoog Profiel Foto's
CoonArt Returns
Lid
Lid

Re:

Bericht Geplaatst:

DE2_186 schreef:Ik denk dat de auto het onderwerp is, maar dat die in de compositie net te weinig aandacht krijgt. De vlag, de naam van het schip, alsmede de zittende personen (waarvan 1 met "bouwvakkersdecolleté") trekken ook de aandacht.
Misschien had er iets meer voorgrond en vooral meer aan de rechterkant bij gemoeten, links t/m de vlag er af (radar nog net blijven?). De vlakverdelende kraan is dan meer naar links, de punt van het schip komt er bij zodat je daar compenseert voor contextverlies, en ook de lijn van de kade aan de onderkant vertrekt dan niet zo uit het midden.
Bedankt, dan kom ik uit op dit...

Afbeelding
Omhoog Profiel Foto's
DE2_186
Lid
Lid

Dagje-uit met de auto...

Bericht Geplaatst:

Ja, ik begrijp dat je er, als de foto eenmaal gemaakt is, er alleen maar af kan halen, maar niet er aan kan plakken. Mijn kritiek is dus niet zozeer dat je niet hebt bij gesneden, maar dat je - naar mijn mening - misschien net een ander standpunt en een andere hoek had kunnen kiezen.
Of dat ook echt zo is weet ik natuurlijk niet, ik weet niet wat er in beeld was gekomen als je de camera verder naar rechts had gedraaid en er onder wat meer ruimte was geweest.

Ik heb zelf ook even zitten te snijden, maar wat ik ook doe, als de compositie werkend wordt voor de auto als onderwerp dan verlies ik te veel context en als er genoed context blijft dan werkt de compositie niet.
Omhoog Profiel Foto's
CoonArt Returns
Lid
Lid

Dagje-uit met de auto...

Bericht Geplaatst:

Geeft niks, DE2_186 het is al goed :)
Omhoog Profiel Foto's
Ronald Jan 70
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Contacteer:

Dagje-uit met de auto...

Bericht Geplaatst:

De auto is niet het hoofd onderwerp in de foto er gebeurt te veel omheen en foto 2 vind ik een nood oplossing en niet zo geslaagd.
Omhoog Profiel Website Foto's
Plaats reactie

Terug naar “Transport”