Heel fraai en sfeervol. Prachtig dat je de bodem kan zien. Hoe lang na zonsondergang is dit geschoten?
Omdat het zo'n verstild beeld is ga je vanzelf nog strenger kijken naar dingen die afleiden. De laarzen en de broek dan in dit geval. Een totaal egaal silhouet (naakt) was helemaal prachtig geweest.
Mijn dank voor alle reacties! Sinds 1.5 maand weer ‘s de camera in handig gehad. Erg lekker om in alle rust buiten te zijn.
@Henry, theoretisch gezien zou een compositie waar ik op 2/3 zou staan wel beter zijn. Maar omdat m’n serie met ‘selfies’ eigenlijk allemaal dezelfde compositie hebben wilde ik dat graag doorzetten.
@Frans, goeie vraag, ik sta hier met mijn rug naar de camera.
@Boelo81, dat zou ik even moeten checken. Waarschijnlijk niet heel lang, maar omdat de zon vroeg achter de wolken verdween kwam het blauwe uurtje al vrij snel.
Vwb de ongelijkheden in de kleding ben ik het helemaal met je eens, sterker nog, ik zat er me er ook een beetje aan te irriteren. Na aanleiding van jouw reactie zal ik een poging doen dit wat strakker te zetten in Photoshop!
Matthijs, van mij mag je nog steeds in het midden van de foto staan, maar ik denk dat het mooier was geweest als je daarbij in de ruimte tussen de bomenrijen stond, vandaar 5 meter naar rechts.