Mooi .
Wel jammer dat de persoon net midden in de horizon lijn staat.
Ik zou zeker (indien mogelijk) een hoger of lager standpunt uitgeprobeert hebben.
Een mooi weerverschijnsel. De twee mensen op de steiger komen er wat bekaaid af.
Onder de horizon wat blauwig, erboven puur zwartwit geeft een apart effect.
PS Tip bij de omvang in pixels is de bestandsomvang in bytes wat laag waardoor er in het water jpeg-artefacten zijn opgetreden. Een aandachtspunt bij het verkleinen.
Wat ik zelf inmiddels doe: vanuit de RAW maak je normaal gesproken een jpeg - niet doen, maak er liever een TIFF van. In dat formaat kun je naar hartelust je bewerkingen uitvoeren met maximaal gebruik van de kwaliteit uit je RAW. Als laatste stap kun je bv. verkleinen naar jpeg en die hier tonen (de TIFF uiteraard bewaren). Mocht je ooit vergrotingen willen uitprinten vanaf 50x70 cm dan kun je beter die TIFF gebruiken, dan ga je die kwaliteitsverschillen nl. wel zien.
Ahja. Ik heb een week RAW geschoten toen ik de camera kreeg en ben daar toen weer vanaf gestapt. Eerst maar eens de basis goed onder de knie krijgen. En het is me nooit gelukt de bewerkingen van RAW zo goed te krijgen als het JPEG-bestand.