Willen de geïnteresseerden in de PD fotobesprekingen via Zoom hieronder even middels een reactie aangeven of dit mogelijk is voor jullie? Zoniet, geef dan aub even aan wat een alternatief kan zijn wat beter uitkomt.
Komende zoom meeting - keuzebepaling
Forumregels
Fotobesprekingen kunnen via een live internetverbinding o.i.d. plaatsvinden. De organisatie (logistiek, techniek en modereren) ligt bij de forumleden. De bijeenkomsten kunnen periodiek of ad hoc gehouden worden. Foto's die tijdens deze bijeenkomsten worden besproken kunnen in dit forum "Fotobespreking" worden geplaatst ter ondersteuning van de organisatie.
Fotobesprekingen kunnen via een live internetverbinding o.i.d. plaatsvinden. De organisatie (logistiek, techniek en modereren) ligt bij de forumleden. De bijeenkomsten kunnen periodiek of ad hoc gehouden worden. Foto's die tijdens deze bijeenkomsten worden besproken kunnen in dit forum "Fotobespreking" worden geplaatst ter ondersteuning van de organisatie.
- petervaneekelen
- Moderator
- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Het voorstel is om voortaan de PD fotobespreking niet op maandag maar op woensdag 20:00 te doen.
Willen de geïnteresseerden in de PD fotobesprekingen via Zoom hieronder even middels een reactie aangeven of dit mogelijk is voor jullie? Zoniet, geef dan aub even aan wat een alternatief kan zijn wat beter uitkomt.
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
Goede vraag, Peter. Ik kan ook wel op woensdag hoor. 
- Ronald Jan 70
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Contacteer:
Ik kan niet op woensdagavond , ook niet op donderdagavond.
Voor de rest maakt het mij niet uit.
Voor de rest maakt het mij niet uit.
Op woensdagavonden kan ik ook aanschuiven.
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
Sterkte met al het werk, Herman.