Distelvlinder

De kriebelende kruipertjes
Plaats reactie
Floriz
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
Contacteer:

Distelvlinder

Bericht Geplaatst:

Nog een distelvlinder van de reeks op mijn website.

Afbeelding
Louise.V
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw

Re: Distelvlinder

Bericht Geplaatst:

Hij staat er wel mooi scherp op :up maar ik zie liever iets meer van de vlinder,ook wel een mooie achtergrond ;)
Julia-V
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Hier in ga ik met Louise mee. :)
Maar wel een mooie scherpe foto
:upc Julia V
Jacky
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Wat een details! Knap ! :up
bopatje
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

mooie scherpe foto van een toch wel zeer mooie vlinder :up
grtjs Patrick
Mario
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Mooie scherpe foto, zou je de Exif er nog bij willen zetten. :proost :proost
Floriz
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Voor Louise & Julia
Ik wou veel details laten zien van de vlinder, dat gaat alleen met een gedeelte van de vlinder.

Voor Mario :

Opanda IExif
Opanda IExif is een viewer voor het bekijken van EXIF-informatie in Windows en de browsers Internet Explorer en Firefox. Het exif bevat de belangrijke informatie over de opnameomstandigheden en camerainstellingen. Deze kunt u nu met één muisklik zichtbaar maken. IExif is freeware.
Zo kunt u zien met welke camera de opname gemaakt is, wat de sluitertijd en het diafragma waren en of de flitser is afgegaan. Het is mogelijk GPS informatie en IPTC data in het beeld op te nemen. Door GPS informatie tijdens de opname of achteraf toe te voegen weet u later altijd waar het beeld is gemaakt. IPTC data vertelt onder meer wie de eigenaar en copyrighthouder van het beeld is.
U vindt het programma IExif op http://www.opanda.com. Ga naar de sectie voor IExif Viewer en download het gratis programma. Het is geschikt voor Windows 98/Me/2000/XP. Tijdens de installatie kunt u ervoor kiezen ook PowerExif te installeren. Dit programma stelt u in staat de EXIF-informatie niet alleen te bekijken, maar ook te wijzigen. De installatie voor de browser Firefox is iets ingewikkelder. In het menu Start >> Alle Programma's >> Opanda vindt u een snelkoppeling Install IExif for FireFox. Hiermee kunt u de extensie voor Firefox installeren.
Rechtsklik op een foto en kies View Exif/GPS/IPTC with IExif. Direct wordt een venster zichtbaar waarin de gevraagde informatie getoond wordt. Dit is het hoofdvenster van Opanda IExif. In eerste instantie wordt de knop Summary geactiveerd. Deze toont een tabel met de belangrijkste EXIF-gegevens. Klik op de knop EXIF om alle gegevens te zien. Via de links bij het cameramerk- en typega je naar de website DPReview, waar u de gegevens van het model kunt opzoeken.
Storm
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Mooie scherpe details :up

Wat de exif gegevens betreft, niet iedereen is in staat om software te installeren (denk aan bv. bedrijfs pc's) om exif gegevens te lezen. Dus er even bij zetten, vooral als er om gevraagd wordt, is misschien wel net zo makkelijk en een kleine moeite ;)
Peter de Mooij
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Ja dat program heb ik ook want ik vind het zo'n gedoe om overal die Exif bij te zetten. Maar terug naar je foto: mooie haartjesscherpe detailopname die ik graag mag zien...
Gotchas
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Mooie heldere en scherpe opname :upc
bopatje
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

[quote="Floriz"]Voor Louise & Julia
Ik wou veel details laten zien van de vlinder, dat gaat alleen met een gedeelte van de vlinder.

Voor Mario :

U vindt het programma IExif op http://www.opanda.com. Ga naar de sectie voor IExif V

bedankt floriz ,ik heb intussen van deze link ook gebruik gemaakt ,en dit maakt het intussen een stuk eenvoudiger ingeval er geen exif gegevens bij staan,thanks :proost
Plaats reactie

Terug naar “Insecten”