Gootsteen
Mooi, heel apart effect 
- petervaneekelen
- Moderator
- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Elders ook al gezien. Ik vind 'm prachtig. Foto op zichzelf prima, maar de bewerking maakt het beeld hier. Eerder reclame voor parfum dan een gootsteen, zoals al blijkt 
- jurjengroendijk
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
Een fraai en een niet standaard beeld zou ik zo zeggen
Persoonlijk geef ik er de voorkeur aan dat wanneer je een beeld op deze manier bewerkt dat dan de herkenbaarheid van het object minimaal of geheel afwezig moet zijn. Nu zie ik een beeld van een gootsteen dat 'zwaar' bewerkt is. Wanneer de gootsteen niet meteen herkenbaar zou zijn zou het beeld meer ter verwondering/invulling/interpretatie overlaten aan de kijker en zou de nadruk van de aanwezige bewerking minder sterk aanwezig zijn.
Persoonlijk geef ik er de voorkeur aan dat wanneer je een beeld op deze manier bewerkt dat dan de herkenbaarheid van het object minimaal of geheel afwezig moet zijn. Nu zie ik een beeld van een gootsteen dat 'zwaar' bewerkt is. Wanneer de gootsteen niet meteen herkenbaar zou zijn zou het beeld meer ter verwondering/invulling/interpretatie overlaten aan de kijker en zou de nadruk van de aanwezige bewerking minder sterk aanwezig zijn.
- Ronald Jan 70
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Contacteer:
Leuke foto leuk bewerkt lekker om naar te kijken.