Ik volg Jurjen in zijn positieve commentaar, maar ik ben tegelijkertijd wat minder enthousiast over de kwaliteit van het beeld, vooral in de lucht en langs de verticalen oogt het wat minder prettig - niet wat ik van je gewend ben want je beelden zijn altijd tiptop verzorgd. Ander materiaal?
Leuk straatbeeld, goede lijn en de twee figuren maken de foto. Zijn pose net wat ongelukkig met de hand voor het gezicht. Passend contrast in de foto, maar de lucht net niet echt lekker.
Als beeld spreekt het me aan. Het meisje poseert en de jongen doet of hij een foto maakt is mijn fantasie. Verder naar achteren en de lucht vind ik ook minder van kwaliteit. Selectief stevig(er) bewerkt? Gr. Harry
Misschien ook eens kijken naar de verscherping.
Er zijn nogal wat witte halo's te zien. Kijk bijvoorbeeld eens naar de overgang been en korte broek bij de jongen en het meisje.
Verscherping geeft vaak een soort ruis in monotoon gekleurde vlakken zoals luchten.
Ik kan Boelo wel volgen in zijn commentaar. Het tafereel heeft veel potentie, maar de compostie, verdeling van elementen werken net niet helemaal mee hier