Het zijn maar stenen.
-
Maltje1962
- Lid

- petervaneekelen
- Moderator
- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Het onderwerp is mooi, en prima in compositie gezet. Het licht daarentegen is vlak en flets waardoor het beeld anoniem blijft, zonde. Ik vermoed dat er met een pittige bewerking veel meer uit te halen valt.
- Frans
- Lid

Mooi onderwerp in fraaie omstandigheden.
Begroeiing stenen is bijzonder.
Het woord anoniem zou ik niet opgekomen zijn maar beschrijft toch wel goed de emotie die de foto oproept.
Is het bij je in de buurt?
Het woord anoniem zou ik niet opgekomen zijn maar beschrijft toch wel goed de emotie die de foto oproept.
-
Maltje1962
- Lid

Neen,het is in Bretagne.Frans schreef:Mooi onderwerp in fraaie omstandigheden.
- Dennismulder55
- Lid

Bijzonder landschap zeg!
Mooie lijn uitgekozen op de voorgrond en zodoende voor lagen gezorgd. Wat denk ik beter had gekund, als dat mogelijk was, om ons wat meer een doorkijk naar de achtergrond te geven. Dat wordt nu geblokkeerd door de stenen. Daardoor had je wat meer diepte kunnen geven aan de foto
Mooie lijn uitgekozen op de voorgrond en zodoende voor lagen gezorgd. Wat denk ik beter had gekund, als dat mogelijk was, om ons wat meer een doorkijk naar de achtergrond te geven. Dat wordt nu geblokkeerd door de stenen. Daardoor had je wat meer diepte kunnen geven aan de foto