Er komt weinig bijzonders uit mijn vingers de laatste tijd. Niet veel tijd en de keren dat ik er op uit geniet ik zeker, maar kom ik niet met foto's terug waar ik heel warm van word. Deze vond ik echter wel wat hebben. Het kleurenpallet viel me op in het bos. Wat vinden jullie ervan?
Eerlijk gezegd mis ik de sfeer die je anders in je bos foto’s te pakken hebt. Deze komt voor mij een beetje vlak over…het kleurpalet is mooi maar voor mij niet genoeg om lang naar foto te kijken.
Laatst gewijzigd door ArtenCo op 05 nov 2021 14:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zou boven en onder (dus zeker geen vignet gebruiken) de foto op ongeveer 1cm. uitlopend net een beetje donkerder afwerken zodat de foto wat meer diepte krijgt en het gras beter uitkomt.
Allen hartelijk dank! Ik begrijp de gemengde gevoelens wel. Het is ook ander werk dan wat ik normaal maak. Het gaat hier vooral om de overgang van de kleurenlagen. Ik word er steeds blijer mee in ieder geval
Je zou iets van de bovenkant kunnen afhalen, namelijk het deel boven de onderste, kale tak.
Dan krijgen de halmen net iets meer accent en is de verdeling van de lagen evenwichtiger.
Hoi Dennis, inderdaad mooi geheel met fraaie kleuren ... (de dikke tak op de grond rechts maakt het wel wat rommelig, had ik persoonlijk even weggelegd)....
Gr, Bert