Fotobewerking 2021-12-13 – GladiusMaximus -- Gerard
- GladiusMaximus
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Leuk idee en goed uitgevoerd. 
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
Ik zeg geen woord teveel als ik stel dat dit een vrij aparte bewerking is geworden
Heel ver out-of-the-box gedacht, maar ik kan dat zeer waarderen. Ik heb het filmpje even beluisterd en vraag me wel af of de voorgestelde wijziging van de publieke functie van dit pleintje door het referendum gaat komen.
Heel ver out-of-the-box gedacht, maar ik kan dat zeer waarderen. Ik heb het filmpje even beluisterd en vraag me wel af of de voorgestelde wijziging van de publieke functie van dit pleintje door het referendum gaat komen.
- Hermanus
- Lid

Bijzonder muzikale bewerking en dit lijkt mij wel iets voor het museumplein naast het stedelijk museum
De kleuren van wat groen was zijn wat heftig, maar past goed bij deze invulling.
De kleuren van wat groen was zijn wat heftig, maar past goed bij deze invulling.
- fran
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Laat het concert beginnen. Een heel creative invulling van de bewerkings opdracht en zeker geen verkeerde. Ik heb ook even het filmpje beluisterd, mooi stukje doedelzak muziek.
- GladiusMaximus
- Lid

petervaneekelen schreef:... Ik heb het filmpje even beluisterd en vraag me wel af of de voorgestelde wijziging van de publieke functie van dit pleintje door het referendum gaat komen.
.
Oei, als dat bij de stewards komt, hangt me een gridstraf boven het hoofd.Ben benieuwd hoeveel plaatsen ik teruggezet word.
Hopelijk ook geen boete. Zo vals was het toch niet.
.
.