IJssel bij kampen
- Frans
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man

Code: Selecteer alles
[center][img]https://live.staticflickr.com/65535/51802019037_4fdc1f4566_o_d.jpg[/img][/center]- Frans
- Lid

Code: Selecteer alles
[center][img] https://live.staticflickr.com/65535/51803373989_08b8a2b39f_o_d.jpg[/img][/center]- wilw
- Lid

- Contacteer:
Ik denk dat het schip als onderwerp in de 1e het beeld niet alleen kan dragen, het is wmb niet aandachtstrekker genoeg
In de 2e is icm met de fabrieksgebouwen wat meer re zien/beleven.
In beiden wordt de diepte in het beeld min of meer geblokkeerd door de wal waardoor een ietwat plat beeld ontstaat.
Ken de situatie ter plekke niet, maar achteruit plus nr rechts opzij had mss een interessanter, weidse beeld opgeleverd.
Met de kleuren heb je minder geluk door het grijze weer. Een zwart-wit zou te overwegen zijn.
En in beiden staat de "horizon" scheef naar rechts.
In de 2e is icm met de fabrieksgebouwen wat meer re zien/beleven.
In beiden wordt de diepte in het beeld min of meer geblokkeerd door de wal waardoor een ietwat plat beeld ontstaat.
Ken de situatie ter plekke niet, maar achteruit plus nr rechts opzij had mss een interessanter, weidse beeld opgeleverd.
Met de kleuren heb je minder geluk door het grijze weer. Een zwart-wit zou te overwegen zijn.
En in beiden staat de "horizon" scheef naar rechts.
- Harry
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
Ik ga met Wil mee. De 2e voelt beter als compositie door het gebouw. Wat betreft de onderste strook gras zou je dit er ook nog af kunnen halen en er een panorama van kunnen maken. Dat doet het beeld mi wel goed. Gr. Harry
- Ron62
- Moderator
Ik volg de meeste reacties hierboven, vooral wat meer helderheid doet de foto goed.
Je hebt het niet ingevuld bij je profiel, maar ik ga er maar vanuit dat je geen bezwaar tegen bewerken hebt en anders moet je het aangeven en haal ik de foto weer weg....ik heb 'm binnen gehaald, wat bijgesneden, heel klein tikkie rechter gezet, de lucht wat meer aangezet, kleuren iets warmer en vooral wat helderder gemaakt d.m.v. levels(niveaus) en helderheid/contrast.
Daarna de foto verkleind naar 1600 x 900 pixels, zodat de meeste mensen de foto in 1 keer kunnen bekijken op hun beeldscherm en niet hoeven te scrollen bij de werkelijke grootte.

Je hebt het niet ingevuld bij je profiel, maar ik ga er maar vanuit dat je geen bezwaar tegen bewerken hebt en anders moet je het aangeven en haal ik de foto weer weg....ik heb 'm binnen gehaald, wat bijgesneden, heel klein tikkie rechter gezet, de lucht wat meer aangezet, kleuren iets warmer en vooral wat helderder gemaakt d.m.v. levels(niveaus) en helderheid/contrast.
Daarna de foto verkleind naar 1600 x 900 pixels, zodat de meeste mensen de foto in 1 keer kunnen bekijken op hun beeldscherm en niet hoeven te scrollen bij de werkelijke grootte.