Fraai beeld.
Goed met de sluitertijd 'gespeeld'
Ligt de horizon buiten beeld of heb je het beeld zo gemaakt dat deze geruisloos overloopt in het water?
De steiger komt bij mij een beetje vreemd over......bij de 4e plank van onder lijkt het net of er links een afstapje zit, maar dat loopt geleidelijk over naar geen afstapje aan de rechterkant?
Dank voor de reacties! In de bovenstaande link zien jullie een foto van de steiger die wat meer duidelijkheid geeft over de vorm. Ondertussen is de steiger wel verouderd en deels ingezakt.
@Jurjen, de horizon was duidelijk zichtbaar in het origineel, de omstandigheden leende zich uitstekend voor een bewerking als deze. Ik zal s kijken of ik het origineel even kan plaatsen.
Jullie ook bedankt!
De originele foto staat in de openingspost, het gezichtsbedrog van de steiger zie ik wel maar vind het persoonlijk niet storend. Wel vind ik de hoek waaruit de steiger komt niet zo mooi, wellicht dat ik met een foto (vanuit een ander standpunt) nog 's aan de knutsel ga.
helle mooie foto en knap gedaan al vind ik persoonlijk wel bij manipulatie passen gezien de hele achtergrond is onherkenbaar bewerkt is.
Ik zelf stoor mij niet echt op de stijger en vloeit jeust mooi uit van dik naar dun.