Drijvers.

Foto's die niet goed in een van de andere categorieën zijn te plaatsen.
Plaats reactie
Foto vriend
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
Contacteer:

Drijvers.

Bericht Geplaatst:

Afbeelding
Omhoog Profiel Website Foto's
MarcoEOS
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Contacteer:

Drijvers.

Bericht Geplaatst:

Ja... drijvers, inderdaad ;)

Had je iets specifieks in gedachten bij deze foto? Mij spreekt hij totaal niet aan.
Ron62
Moderator

Re:

Bericht Geplaatst:

telescoop schreef: En ja, waarom maken we foto's. Toch niet om iedereen te pleasen?
Het idee ter plekke is misschien niet voor iedereen duidelijk, maar wel voor de fotograaf en om zijn/haar idee gaat het tenslotte.
Ja, maar de foto staat hier wel ter beoordeling en dan mag je ook gewoon zeggen wat je er van vindt i.p.v. om de hete brij heen draaien.....je kunt natuurlijk ook niets zeggen, maar daar is de topicstarter volgens mij nog minder mee gebaat.
Ik reageer niet meer op alle foto's, omdat er ook veel foto's tussen zitten die mij niet aan spreken/niet mijn smaak zijn en dan kan ik wel zeggen dat ik er niets aan vind, maar een ander vindt het misschien wel mooi en ik zie dat dan gewoon niet, smaken verschillen nu eenmaal.
In dit geval reageert Marco wel vaker op dit soort foto's, dus als deze hem niet aanspreekt...... ;)
Omhoog Profiel Foto's
Harry
Lid
Lid

Drijvers.

Bericht Geplaatst:

Een goede opmerking Ron. Ik vind het wel een hele goede en fijne opmerking van Marco: Had je iets specifieks in gedachten bij de foto.
Dit roept op tot een gedachten wissel. Waardevol en belangrijk op dit forum. Gr. Harry
Omhoog Profiel Foto's
Foto vriend
Lid
Lid
Contacteer:

Re:

Bericht Geplaatst:

MarcoEOS schreef:Ja... drijvers, inderdaad ;)

Had je iets specifieks in gedachten bij deze foto? Mij spreekt hij totaal niet aan.
Ik zag dit voor het eerst en kon niet zo gauw thuisbrengen wat het was.
Dus ik maak er een foto van van wege het onbekend zijn van wat het was en de mooie lijnen die er in zitten .
Jammer dat je dat niet kan zien zoals ik het bedoelde.
MarcoEOS
Lid
Lid
Contacteer:

Re: Re:

Bericht Geplaatst:

Foto vriend schreef:Ik zag dit voor het eerst en kon niet zo gauw thuisbrengen wat het was.
Dus ik maak er een foto van van wege het onbekend zijn van wat het was en de mooie lijnen die er in zitten. Jammer dat je dat niet kan zien zoals ik het bedoelde.
Helder, dank voor je toelichting.

Misschien dat die bedoeling beter over zou komen (en de foto sterker zou worden) als de drijvers wat minder krap in de beeldruimte zouden zitten. Nu worden ze zowel rechts als bovenin het beeld afgesneden. Ik ken de situatie ter plekke natuurlijk niet, maar ik zou daar gevoelsmatig méér context willen zien.
MarcoEOS
Lid
Lid
Contacteer:

Re:

Bericht Geplaatst:

telescoop schreef:En ja, waarom maken we foto's. Toch niet om iedereen te pleasen?
Het idee ter plekke is misschien niet voor iedereen duidelijk, maar wel voor de fotograaf en om zijn/haar idee gaat het tenslotte.
De vraag is (hier) niet: "waarom maken we foto's", maar "waarom plaatsen we foto's. Dat doe je om feedback te krijgen en beter te worden, toch? De foto staat niet voor niets in het onderdeel "fotobeoordeling".

Ik zie een foto die me niets doet, maar waarvan ik aanneem dat de fotograaf er wél een idee bij had. Voordat ik dat feedback ga geven op mijn eigen invulling en aanname, vraag ik eerst maar even na wat de fotograaf voor ogen had.
Henry
Lid
Lid

Drijvers.

Bericht Geplaatst:

Ik zie hem niet meer. Foto verwijderd? :dk
Omhoog Profiel Foto's
MarcoEOS
Lid