Jammer van de zware compressie inderdaad. Je foto is 32 kb terwijl dat maximaal 300 mag zijn, dat kwaliteitsverlies zie je hier terug. viewtopic.php?f=43&t=11193
Weet niet welk bewerkingsprogramma je gebruikt, maar in de regel kun je bij het verkleinen van de foto de kwaliteit aangeven en zien hoeveel kb de foto na het verkleinen word. Kwestie van zo dicht mogelijk bij de 300 gaan zitten.
San bij het verkleinen zie ik in photoshop elements ook alleen het aantal pixels of centimeters om te verkleinen. Pas als ik het bestand wil opslaan krijg ik een schermpje waarin ik kan kiezen welke kwaliteit ik wil. 12 is is de hoogste kwaliteit en daar staat het schuifje bij mij standaard op. Of je dat schermpje ook in psp krijgt weet ik natuurlijk niet, maar dat zal zuslief vast wel weten want die heeft toch ook psp?
Pdm: Ja, dat lukt ook op die manier. Pipanda: Ja, schermpje gevonden! Bij sommige programma's moet je eerst nog opties aanklikken als je gaat opslaan en bij sommige zie ik het in het opslaan venster. Bedankt!