Ha ziet er goed uit,mooi scherp vlindertje,het is volgens mij een boswitje Het vlindertje staat wel erg centraal had misschien iets meer ruimte kunnen hebben naar de kijkrichting,maar zo met het bloementje komen de kleuren mooi over
Scherpte ziet er hier keurig uit! Achtergrond is wat ruisig en vwb de compositie ga ik me Louise mee Bloemblaadjes zijn hier en daar wat overbelicht...
De vlinder op je overigens goeie foto is het Klein geaderd witje, op soortenbank.nl wordt hij zo omschreven:
Mannetjes wit, vrouwtjes vaak grijs bestoven met 2 zwarte of grijze stippen. Vleugeltip zwart of grijs. Onderkant achtervleugels gelig met groenig grijs bestoven adering.
Er zit nog veel ruis in de update van een mooie vlinder Ik heb de update even gebruikt om een snelle bewerking erop los te laten om de ruis te verwijderen. Voor een makkelijk vergelijk heb ik de foto diagonaal opgesplitst in het origineel en de bewerking
ja soms is men voor bewerking of soms tegen ,hier zie je toch dat in sommige gevallen een beetje bewerking toch een meerwaarde aan de foto brengt ,een mooie foto trouwens