een weekje zee

Van hier tot Tokio
Plaats reactie
jans pierre
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man

een weekje zee

Bericht Geplaatst:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

gelieve hier wat info er over te geven
ik dank u toch dat u heb willen kijken
groetjes pierre
Omhoog Profiel Foto's
Storm
Lid
Lid
Contacteer:

Re: een weekje zee

Bericht Geplaatst:

Er is al heel veel info gegeven bij de vorige foto's die je hebt geplaatst maar helaas kan ik niet aan deze foto's zien dat je er wat mee doet.
Voor mij zijn dit foto's waarbij je kijkt en klikt zonder naar compositie, licht of wat dan ook te kijken. Kijk nog eens naar landschap foto's van de andere gebruikers en lees daarbij ook goed de reacties. Ook daar kun je mee aan de slag...
Omhoog Profiel Website Foto's
Kees Luiten
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Zonder je gelijk aftebranden over je foto's wil ik wel es weten wat me (ons) wil laten zien..
Zie dus niets wat m'n aandacht vast houdt.
Deze foto's had ik dus al op m'n camera gewist.
Zie in je exif van je tweede foto dat je met een Exposure Time = 1/1250" en een F Number = F5.6 en ISO Speed Ratings = 200 en een Focal Length = 200mm fotografeert.
Bij landschapfoto's wil je alles scherp hebben dus je f- getal moet toch minstens op f/16 staan, de sluitertijd gaat daardoor wel naar beneden maar dat kan je makkelijk hebben zolang je maar niet onder de 1/250-200 sec komt i.v.m. met je Focal length (200mm)
Maarja of je er wat mee doet is voormij een vraag aangezien je niet reageert op de commentaren die je krijg gezien je vorige topics, en dat is jammer want we zitten hier om ook wat te leren van de commentaren.
Omhoog Profiel Website Foto's
André
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja

Bericht Geplaatst:

Deze serie boeit totaal niet, gezien de eerdere opmerkingen even een vraagje, waarom plaats je deze foto's?
Omhoog Profiel Foto's
Plaats reactie

Terug naar “Landschappen”