Eindelijk is het me dan gelukt om de ingang van het vestingdorpje Bourtange op de foto te zetten zonder dat het vol staat met toeristen gewapend met camera's
Exif: 1/1000 - f/5.6 - iso 100 - -1EV - 20mm
Standaard bewerkingen.
Laatst gewijzigd door Storm op 26 aug 2009 15:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ken dat gevoel, ben net terug uit China, en daar was het vrijwel onmogelijk fotos te maken zonder chinezen erop Maarja, wat wil je ook, als alleen in de hoofdstad al meer mensen wonen als in heel Nederland
Uiteraard een mooie plaat. Maar was het niet mooier geweest als je iets meer onderkant er op gelaten had? De weerspiegeling die ik wel mooi vind, is nu afgesneden door de kadering. Misschien had je deze er net helemaal op kunnen zetten. Zou het beeld misschien nog spannender gemaakt hebben?
Dank je Vin! Nog meer onderkant was misschien nog mooier geweest, maar daarvoor had ik nog iets verder naar achter gemoeten waardoor er nog meer van de vestingwal (rechts onder) op de foto kwam. Daardoor zou rechts juist weer een stukje van de brug wegvallen omdat de vestingwal er dan voor zit. Meer uitzoomen is met deze lens ook geen optie (te veel vertekening).