In ieder geval fijne Paasdagen voor iedereen.
Zoom meeting vraag.
Forumregels
Fotobesprekingen kunnen via een live internetverbinding o.i.d. plaatsvinden. De organisatie (logistiek, techniek en modereren) ligt bij de forumleden. De bijeenkomsten kunnen periodiek of ad hoc gehouden worden. Foto's die tijdens deze bijeenkomsten worden besproken kunnen in dit forum "Fotobespreking" worden geplaatst ter ondersteuning van de organisatie.
Fotobesprekingen kunnen via een live internetverbinding o.i.d. plaatsvinden. De organisatie (logistiek, techniek en modereren) ligt bij de forumleden. De bijeenkomsten kunnen periodiek of ad hoc gehouden worden. Foto's die tijdens deze bijeenkomsten worden besproken kunnen in dit forum "Fotobespreking" worden geplaatst ter ondersteuning van de organisatie.
- fran
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
A.s. maandag zou volgens de kalender er weer een zoom meeting zijn. In Nederland is het dan 2de Paasdag (hier in Portugal kennen ze dat verschijnsel niet dus is het een gewone werkdag). Ik neem aan dat er dan weinig interesse is voor een meeting. Mijn vraag is wat doen we, schuiven we het een week op naar 8 april of skippen we deze keer en is de volgende meeting over twee weken op 15 april.
- petervaneekelen
- Moderator
- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Ik heb bezoek, dus wat mij betreft graag uitstellen
- fran
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Dat verwachte ik wel. De meerderheid is voor uitstellen.
De volgende meeting wordt wat mij betreft 15 april, dat komt mij beter uit dan 8 april want dan heb ik waarschijnlijk belangrijkere dingen te doen.
Er wordt nog wel op tijd een post aangemaakt.
De volgende meeting wordt wat mij betreft 15 april, dat komt mij beter uit dan 8 april want dan heb ik waarschijnlijk belangrijkere dingen te doen.
Er wordt nog wel op tijd een post aangemaakt.
- petervaneekelen
- Moderator
- Bezwaar bewerken: Nee
- Contacteer:
Ik ben wel benieuwd wat er nog belangrijker kan zijn
Fijne paasdagen in elk geval!
Fijne paasdagen in elk geval!
-
martinvandebeek
- Lid

ben afgelopen tijd druk geweest met onderhoud aan boot, ziet al mooi op hopelijk ben ik er de volgende keer erweer bij