Denk dat deze wat druk oogt. Door de tralies liggen alle lagen over elkaar heen. Je krijgt daardoor een rommelig effect. De witte muur vraagt ook wel aandacht. Door gebruik te maken van een diafragma van F4 kies je voor er tussenin. Dat werkt meestal minder goed. Of f1.8 of f11 zou wellicht een andere resultaat laten zien. Ik zie de foto nu voor het eerst, maar het feit dat er geen mensen reageren geeft ook wel iets aan.
Dat laatste is wat mij betreft ook het punt. De kadering van de foto is uitstekend, het licht en de kleuren zijn uitnodigend maar de inhoud valt dan wat tegen.
Ik sluit me aan bij Maarten en Peter. Constructief: stel dat er een mens in de winkel was, dan was het interessanter geweest/had je oog iets om op te rusten bij het kijken.
Dank, nu begrijp ik het ook en kan ik ervan leren. Ik was namelijk best content over het beeld en de kleuren en dus begreep ik het uitblijven van reacties niet helemaal. Het ontbreken van een interessante happening kan ik begrijpen. Dus of iemand achter het raam en anders meer muur (misschien).