Hoek van Holland

Van hier tot Tokio
Plaats reactie
Thomas
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja

Re: Hoek van Holland

Bericht Geplaatst:

Foto 2 wint zonder twijfel. De zachte kleuren, het lijnenspel, de verlaten prullenbakken als "dwarrelende mensen" en industrie op de achtergrond geven de foto een kloppend geheel.
Omhoog Profiel Foto's
Akira
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Ik zou ze in ieder geval groter plaatsen, 800 pixels is de maximale lengte/breedte.

De eerste 3 zien er, in deze kleine versie, erg fraai uit. Erg mooie luchten en kleuren, veel sfeer en prettige composities.
In de 4e heb je een leuk effect gecreeerd door met de scherptediepte te spelen, maar verder vind ik de foto niet zo interessant.
Wel vind ik dat alle 4 de fotos er erg netjes uitzien, goed afgemaakt. Maar zou ze dus zeker groter plaatsen, dan kun je ze pas echt beoordelen.
Omhoog Profiel Website Foto's
Mendel
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Soms heb je van die foto's die je hier op het forum echt op de maximale grote van 800 pixels aan de langste zijde wilt zien. Met name de eerste drie zien er erg goed uit, lekkere sfeerbeelden, gegoten in sterke compositie's, met mooi tegenlicht.

Mjn voorkeur gaan uit naar de eerste opname, waarbij de doortekening in de boot bij deze tegenlicht opname erg sterk is, de witte brug steekt mooi af tegen de warme avondlucht.

Derde is een romantisch beeld, subtiel is daar de weerkaatsing van de zon op de klinkers.

Tweede spreekt me qua smaak minder aan, en de vierde hoort eigenlijk niet thuis in zo'n sterke reeks. Onderwerp kan de foto niet dragen dunkt mij, ondanks de abstractheid en de goede scherpediepte tegen de achtergrond.
MissTique
Lid
Lid
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Ook drie vind ik wel erg apart met precies in het driehoek van het hek een detail op de achtergrond! :upc
Maribex
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Alles is al gezegd, een fraaie serie waarin nummer 4 minder past. Mijn voorkeur ligt bij de nummers 1 en 2, die in het groot volgens mij nog sterk aan kracht winnen.
Groet,
Martin
Plaats reactie

Terug naar “Landschappen”