Hier deel 2 van een serie van een balonvlucht die ik heb gemaakt in Yangshuo, China. Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Commentaar op compositie en bewerking (of wat je nog meer opvalt) van harte welkom.
Gaaf om dat zo uit de lucht te mogen zien, een heler ervaring! Beetje jammer dat het niet echt helder weer was, alhoewel je nu wel een bijzonder rustig sfeertje hebt door die dauw/mist. Hier hier en daar van vertekeningen in de foto vooral bij foto 4 heel goed zichtbaar aan de ballon in de lucht. Vind de laatst een beetje saai en uit de toon vallen....
Weer dat te gekke landschap. Ik word er jaloers van.... De 2 vind ik wel uit een goede hoek genomen hoor. Dat dorp lijkt aan die rots te hangen of zo. Kijkt heel apart weg.
Mooie gelaagdheid in het landschap. Vooral in de eerste drie foto's. Bij foto #5 heb ik even shadows/highlight uit C S 3 geprobeerd. Blijkt dan dat je er nog meer uit kan halen.
Een prachtige serie van iets wat een unieke ervaring moet zijn! Een ballonvaart boven zo'n speciaal landschap, dan blijf je knippen denk ik. De foto's 2 en 4 springen er voor mij het meest uit. Groetjes, Martin