Mmmm, kweenie de overgang van de horizon met de waterlijn komt wat onnatuurlijk over. DE lucht en het strand komt netjes over maar dat water daar is iets mee. Maar goed neemt niet weg dat het een sfeervolle plaat is, en feli met TC natuurlijk
Gotchas schreef:Mmmm, kweenie de overgang van de horizon met de waterlijn komt wat onnatuurlijk over. DE lucht en het strand komt netjes over maar dat water daar is iets mee. Maar goed neemt niet weg dat het een sfeervolle plaat is, en feli met TC natuurlijk
Ik denk dat je de baluwe kleur van het water bedoeld wat net onnatuurlijk overkomt.
He bedankt allen! Leuk dat ie geselecteerd is geweest voor de foto van de dag, dat vind ik wel een hele eer!
Voor wat betreft het zeewater dat dit misschien wat onnatuurlijk overkomt: aan deze foto heb ik nauwelijks nog wat aangepast, alleen in RAW editer een beetje de belichting geoptimaliseerd en verscherpt. Ik had met spotmeting de belichtingsinstellingen van de blauwe lucht recht boven mij gekozen, toen de compositie gemaakt en de foto gemaakt. Het resultaat was nagenoeg prima. Misschien dat het zeewater ietwat onnatuurlijk oogt (ik zie het zelf eigenlijk niet), door verkleinen?