Ik vind het in principe wel een rustige foto. Op zich kan ik met Gotchas mee gaan. Maar ik denk dat het aan de compositie ligt. Ik had ietsje meer naar links gericht. Maar een mooie foto is het wel.
Laatst gewijzigd door Serrotone op 07 okt 2009 11:00, 1 keer totaal gewijzigd.
. Ik zou graag jullie nog een rustiger plaat van het fluitenkruid willen laten zien. Maar helaas die heb ik niet . Vandaar deze maar geplaatst. Ook fluiten kruid maar in het begin van de zomer. deze is dus toch wat rustiger. Julia v
Akira: is de missverkiezing al begonnen? Voor mij ook wat te veel fluitekruid; 1 stengeltje in de zon zou voor mij genoeg zijn. 2e upload is voor mij wat rustiger...
Misverkiezing? Er ging iets mis denkik, reactie staat er nu 3 keer, ik denk dat het komt omdat ik een paar keer op verversen heb geklikt omdat ik een wit scherm kreeg
Misverkiezing? Er ging iets mis denkik, reactie staat er nu 3 keer, ik denk dat het komt omdat ik een paar keer op verversen heb geklikt omdat ik een wit scherm kreeg
Ha ik vind het wel een mooi warm sfeerplaatje Krijg toch eventjes de kans om te reageren op je foto Geeft inderdaad een vakantie gevoel,en dat is dus voor mij bijna voorbij