Zo louise wat een mooie oud Hollandse sfeer. En die heb je mooi vast weten te leggen. Mijn voorkeur gaat uit naar de derde foto. Dat is voor mij de mooiste compo. Een en twee vind ik ook heel mooi. De vierde spreekt mij toch wat minder aan. Julia.v
mooie serie, met #2 als topper omdat hij mooi gevuld is met molen en ook vanaf de zijkant. #3 is ook fraai, maar een molen is het fraaist in frontaanzicht. Bij scrollen vind ik bij de laatste dast de voorste oever wel weg kan, dus alleen riet aan de overzijde en de molen, ben je ook meteen die rietstaak kwijt
Tenslotte #1 vind ik de minste, ook al geeft het fraai de ruimte weer, maar ik mis wat volume tov de molens links. Je blijft steeds naar de 2 molens kijken, rechts doet helemaal niet mee.
De Kinderdijk staat al lang op mijn verlanglijstje! Helaas nog niets van gekomen. In deze serie gaat mijn voorkeur uit naar foto 2, zowel qua compo als qua kleuren. Wellicht dat die hoogspanningsmasten nog weg te halen zijn? Groet, Martin
Nette serie, ik vind 1 en daarna 2 het mooist. 4 vind ik minder met die oever op de voorgrond. Nette composities en mooie kleuren, contrast en scherpte.
#2 heeft de voorkeur, mooie kleuren en compositie #1 en #4 lijken wat overscherpt, zie de wieken, maar niettemin ademen alle foto's een lekkere hollandse sfeer uit!