Zo Julia weer op stap geweest gelukkig hoef je nu niet meer zo vroeg uit de veren. Mooie serie bij foto 2 zie je dat de zon bijna achter de wolken wil uitkomen foto 3 is de belichting juist goed foto 1 is ook oke
Landschapsplaatje kan mijn aandacht niet lang vasthouden, in de eerste is nog het meeste te zien. Misschien voor een goede compositie nog even spelen met de brandpuntsafstand en het opnamestandpunt. Als je de linkerhelft verwijderd, heb je voor mij al een leuker plaatje. Oranje gloed in de derde is mooi, maar van het landschap blijft weinig over.
Ik vind de plaatjes alle drie een beetje hetzelfde, natuurlijk is het licht wat anders, maar tussen 1 en 2 is dat verschil wat klein. In drie wel duidelijk anders, alleen hier heb je verder ingezoomd(?) maar nu staat de struik en het hekje wel erg dicht op het kader.
Op zich mooie rustieke opnames maar de plaatjes hebben niet direkt een eyecatcher dat de opnames pakkend maakt. Ik kies voor foto 1 omdat ik daar iets zon zie... Misschien een kleine crop daarop...?
Als serie zeer geslaagd, ook door de kleurverandering. Want in principe is #1 een wat onaangename kleur.
Wat ik alleen jammer vind, is dat je de uitsnede steeds veranderd, dus steeds meer inzoomt. Als ze allen dezelfde uitsnede hadden had je daar een mooi overvloei serie van kunnen maken
Voor mij foto 3, waarvan de donkere delen (voorgrond) misschien nog wel iets op te lichten zijn. Met een lager stanpunt gaat ook de struik links een grotere rol in het geheel spelen. Groet, Martin
Ik heb bij de serie als laatste nog een update bij gezet. Deze is wat lichter en wat gecropt. Voor de rest iedereen bedankt voor de reacties en tips op mijn fotos. Julia.v