Wat betreft de laatste 2: ik twijfel zelf tussen 2 en 3, welke van die twee zien jullie liever....áls ie al een beetje te pruimen is natuurlijk
1.

2.

3.

update

Louise.V schreef:Foto 1 vind ik wel lekker weg kijkenen foto 2 vind ik echt heel mooi,mooie kleuren
![]()
alleen zou ik aan de onderkant iets weghalen (de takjes rechts onder in het water)

mido schreef:Louise.V schreef:Foto 1 vind ik wel lekker weg kijkenen foto 2 vind ik echt heel mooi,mooie kleuren
![]()
alleen zou ik aan de onderkant iets weghalen (de takjes rechts onder in het water)
Ja dat is m! Ik zit de hele tijd te hannesen met foto2 waar ik toch wat mee heb, maar iets niet was zoals het moest zijn, de laatste kijkt wat rustiger maar daar miste ik weer wat![]()
Net even gewoon even snel onderkant eraf gehaald met windows viewer en idd lekker vol, maar toch rustiger! thx voor de tip!
En uiteraard bedankt voor je mening

Louise.V schreef:mido schreef:Louise.V schreef:Foto 1 vind ik wel lekker weg kijkenen foto 2 vind ik echt heel mooi,mooie kleuren
![]()
Ja dat is m! Ik zit de hele tijd te hannesen met foto2 waar ik toch wat mee heb, maar iets niet was zoals het moest zijn, de laatste kijkt wat rustiger maar daar miste ik weer wat![]()
Net even gewoon even snel onderkant eraf gehaald met windows viewer en idd lekker vol, maar toch rustiger! thx voor de tip!
En uiteraard bedankt voor je mening
Grappig dat je daar mee bezig was,leuk dat ik je heb kunnen helpen