Lekker sfeertje Als ik naar de compositie van de foto kijk, heb je hier goed over nagedacht met de bosjes in de voorgrond, de boom linksonder en de zon rechtsboven. Toch blijven (of juist daardoor blijven) mijn ogen tussen deze drie elementen schakelen, waardoor ik onvoldoende rust in de foto vind zitten. Rust die je wel verwacht bij het zien van zo'n sfeervol ochtendplaatje
Kleurtjes en licht heb je mooi gevangen. de compo vind ik persoonlijk iets minder. zou de voorste bosjes er af gelaten hebben om wat meer rust in de foto te brengen.
Zo Julia toch nog eventjes de tijd gevonden zie ik ,en het heeft toch weer wat moois opgeleverd ,mooie sfeerplaat Alleen zou ik iets van die bosjes op de voorgrond eraf halen,dit vind ik een beetje storend
Ik had graag iets meer voorgrond gezien en minder lucht. Wat mij hier vooral stoort, is het uitgewreten wit in de lucht. Dit eist veel te veel aandacht op. De kleuren zitten wel goed.
Ook voor mij een fraaie plaat! Als je er nog iets aan zou willen veranderen zou ik alleen willen suggereren iets van de linkerkant af te halen waardoor er naar mijn mening iets meer balans in de foto (compo) komt. Groetjes, Martin
. Herkansing.? Nu een stukje van de onder kant weg gehaald. Maar alleen het struikje rechts dat lukt niet echt zit het boompje toch op de zelfde hoogte. Jullie zeggen het maar. Julia.v
Ja louise ik vond het zelf ook niet de hoofd prijs geworden. Ik wacht maar even af wat de andere zeggen maar deze is het voor mij helemaal niet hoor. Julia.v