Ik heb deze foto een aantal weken geleden gemaakt, maar was er niet echt tevreden over. De kleuren niet, de lucht stoorde me een beetje, en ik wilde het beeld in zijn algemeenheid iets sterker hebben. Dus ben ik een beetje aan het bewerken geslagen. Onderstaand is het resultaat. Graag hoor ik van jullie op- of aanmerkingen op zowel compo als bewerking.
Exif: Nikon D700, Nikon 14-24 mm op 14 mm, f/8, s 1/25, iso 200.
Het heeft iets hebben wat ik wel mooi vind. Waarschijnlijk door de lijnen/diepte effect van de takken en bladeren. Ik vind het ook een drukke foto, maar ik vind het niet storend. Het past er op zich wel bij.
Kleuren en contrast vind ook goed. De enigste twijfel die ik heb is over de helderheid. Dit mag misschien iets lager.
Laatst gewijzigd door Serrotone op 16 nov 2009 22:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Heeft wel wat, die kleurstelling zo. Uitsnede kijkt prettig weg. Je word als het ware de foto in gezogen. Linkerkant is wel een beetje druk, twijfel nog of er niet een kleine reep af zou kunnen!
Plaats eens het origineel, zodat we kunnen vergelijken. Deze vind ik Zonder het origineel te zien denk ik dat je experiment geslaagd is. Mooie herfstkleuren dat geen herfstkleuren zijn Compo Jumper BB
Een aparte foto die me wel erg aanspreekt . Het is inderdaad net of je de foto in gezogen wordt. En voor mij de takken voor. Een klein stukje er af. Verder een Geslaagde plaat. Julia-v
Louise.V schreef:Ja deze plaat heeft voor mij ook wel wat,apart sfeertje en kleuren Maar zou inderdaad iets van de linkerkant wat afhalen
Neem een stuk van de linkerkant weg en je verliest een groot stuk van de dieptewerking. Linkerkant met bladeren ligggen in het verlengde van het stuk boom op de grond. vanaf het einde van dit stuk boom vertrekt de foto in de diepte. Jumper BB