Hè Wendy jij hebt ook altijd alles in de gaten.Gotchas schreef:Zo die heb je lekker close kunnen nemen, mooie scherpte op het oog.
Vind alleen de randen wat heel erg soft alsof je de achtergrond achteraf nog geblurd hebt?!
En de randje niet hebt terug gepoetst...
Ben nog steeds niet zo goed in Photoshoppen, was al blij dat het me lukte om de ruis uit de achtergrond te halen.
Zodra ik tijd heb (dat kan nog lang duren
) toch maar eens een boek over Photoshop lezen. Iemand nog een tip hoe ik dit kan oplossen of kan ik beter de foto opnieuw bewerken?

Ga ik zeker proberen. Bedankt voor de tip!Gotchas schreef:Ik doe het zelf ook altijd en dan maak ik een kopie laag. Je kunt dan heel gemakkelijk na het blurren met je gummetje langs de randen gaan en de boel terug poetsen. Hoop dat je er wat aan hebt, succes!
Tony schreef:en zo leer ik ook weer wat, maar het lezen is toch wel weer anders dan het doen
klopt, het klinkt altijd zo makkelijk maar in de praktijk... 

Staat er mooi op 

Hoezo toevallig?! Ik heb net (letterlijk!) het Photoshop CS4 boek voor digitale fotografen van Scott Kelby binnen gekregen (ik had het besteld via Bol.com). Het ziet er goed uit, denk inderdaad dat ik hier heel veel aan ga hebben.pdm_fotografie schreef:Vind zelf de boeken van Scott Kelby erg leerzaam en lekker begrijpelijk weglezen over photoshop.
Nu alleen nog tijd, veeeeeel tijd, want het is wel een dikke pil. 

opname