Een 2e foto van de citroën DS
Straatfoto met een Sony R1, uit de hand met bestaand licht, bewerkt met levels en curves en het overtollige weggecloned.....
Zit te twijfelen over rechts het spatbord en de tankdop
Updates :
Laatst gewijzigd door momentum60 op 28 jul 2008 00:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Lekker geheimzinnig! Hele fraaie belichting met mooie kleurteinten.
Spatbord en tankdop waren misschien fraaier geweest als ze er in hun geheel hadden opgestaan. Wel opvallend vind ik het grote zwarte vlak van boven, misschien iets croppen....
Dank je Wendy voor je reactie en suggestie....
Donkere vlak boven heb bestaat uit de zwarte kaderrand en de achterruit. Heb de ruit opzettelijk zwart gecloned omdat ik hem toch storend in het beeld vond. Als je nu van boven naar beneden scrolled heb je een vloeiende overgang naar ook door de lijn van de auto.
Tankdop en spatscherm moet ik nog over nadenken.....
Kijken of er nog meer suggesties volgen.
Doe mij maar de update met het zwarte kader, die witte maakt mij bijna blind. (of is dat omdat ik achter mijn scherm zit zonder de lichten in de kamer aan...)
In mijn mening is dat stukje eraf idd vele malen beter.
Leuke detail opnamen van de achterkant van de snoek
Had het persoonlijk mooier gevonden al je he donkere gedeelte diagonaal dad doorgetrollen tot aan de richting aanwijzer rechts boven bij de dakgoot, wat ook zn karakterestiek detail is voor deze auto en het rechter spatbord had meegenomen.
Je updates komen mij over als of ze in de plaatwerkerij liggen te wachten om geschuurd en gespoten te worden.
Dank je Leen voor je reactie en suggestie !
Ben er eigenlijk wel tevreden mee: alles is aanwezig om het te karakteriseren als een snoek....
Het verwijderen van het spatscherm was al een concessie.
Heb nog een detailfoto van het achterlicht, kan er nog niet de gewenste foto van maken....