Zeezicht
- Mendel
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Mooie luchten, met mooie kleuren, alleen kunnen zij niet alleen het onderwerp dragen, ik mis een bikvanger, een wandelaar, een mooie pier, iets wat de aandacht als onderwerp pakt.
- wilw
- Lid

- Contacteer:
Ook ik mis iets om naar te kijken, iets verrassends, een blikvanger ... maar schitterende luchten, dat zeker
1 en 2 lijken erg op elkaar, vanuit zelfde positie genomen maar de 2e iets naar links gedraaid. Hier had ik een keuze gemaakt om te plaatsen (mijn keus zou dan de tweede zijn geweest
)
1 en 2 lijken erg op elkaar, vanuit zelfde positie genomen maar de 2e iets naar links gedraaid. Hier had ik een keuze gemaakt om te plaatsen (mijn keus zou dan de tweede zijn geweest
)is wel moeilijk om iets op de voorgrond duidelijk te zien als het al zo donker is want de voorgrond is wel donker alleen de lucht geeft licht
- wilw
- Lid

- Contacteer:
Ik herken het probleem wel met zonsondergangen. Ik probeer er altijd voor te zorgen dat mijn standpunt laag genoeg is om iets interessants in de voorgrond op zijn minst als krachtig silhouet in beeld te krijgen
Ik zal dat in het vervolg er iets proberen van te maken , altijd creatief blijven he , bedankt allemaal
- Akira
- Lid

- Contacteer:
Ik vind de eerste fraai! Erg mooie lucht! mooie kleuren. De voorgrond is iets te donker, was hij wat lichter dan viel de wandelaar? meer op. In de 2e is het zand nog storender zwart dan in 1 en is de horizon iets scheef, vandaar mijn voorkeur voor de eerste!
als je dat wil lichter maken zou je dat selectief moeten doen, want anders zal de lucht ook sterk lichter worden , en dat is de bedoeling niet
- Akira
- Lid

- Contacteer:
Ik zou het niet lichter maken maar eraf snijden want het voegt hier niets toe. Overigens is het prima selectief op te lichten hoor, mocht je dat willen, maar hier gaat dat denkik niet lukken of krijg je erg veel ruis.
weet er iemand , waarom sommige foto zo maar verdwijnen