Bretoense kust
Laatst gewijzigd door koen1950 op 02 dec 2009 11:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Wauw, mooie foto's! Mooi blauw is niet lelijk... ;-) Ik krijg meteen zin in vakantie!
Je bedoelt vast: Bretonse kust.
Nr.1 kijkt qua beeld opbouw lekker weg. Mooie kleuren.
Nr.2 trekt mijn oog wel naar wat er op het strand en zee gebeurd, maar word dit voor mij te klein weergegeven.
Gr. Kees.
Nr.1 kijkt qua beeld opbouw lekker weg. Mooie kleuren.
Nr.2 trekt mijn oog wel naar wat er op het strand en zee gebeurd, maar word dit voor mij te klein weergegeven.
Gr. Kees.
- wilw
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
poeh, was het daar echt zo blauw . Lichte voorkeur voor 2.
#1 is eigenlijk wat druk, #2 vind ik compo beter, maar wat er te zien is, is eigenlijk net wat klein. Onder mag er wel een flink stuk strand af
#1 is eigenlijk wat druk, #2 vind ik compo beter, maar wat er te zien is, is eigenlijk net wat klein. Onder mag er wel een flink stuk strand af
- Gotchas
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Vind de rotskust in foto 2 er een beetje raar uitzien, alsof je de boel voor een deel heb willen oplichten ofzo kweenie kijkt niet prettig. Daarom gaat mijn voorkeur uit naar de eerste, kijk wel uit met verscherpen je zit op het randje van oververscherping...
- Akira
- Lid

- Contacteer:
Mooie frisse platen. Lekkere heldere kleuren.
Bij 2 is je bewerking niet helemaal netjes gedaan, ws heb je met lagen gewerkt en de rotskust opgelicht of juist contrast toegevoegd aan de lucht, waardoor je nu zwarte randjes ziet.
In 2 zou er van mij ook een randje van onder afmogen!
Bij 2 is je bewerking niet helemaal netjes gedaan, ws heb je met lagen gewerkt en de rotskust opgelicht of juist contrast toegevoegd aan de lucht, waardoor je nu zwarte randjes ziet.
In 2 zou er van mij ook een randje van onder afmogen!
- wimmes
- Lid

- Contacteer:
Henry schreef:Eerste een beetje druk vanwege de vele bootjes in de voorgrond.
Voorgrond van 2 had van mij wat minder gemogen.
Kleuren in beide plaatjes zien er lekker uit.
Hier ben ik het helemaal mee eens

Laatst gewijzigd door koen1950 op 03 dec 2009 10:49, 1 keer totaal gewijzigd.
-
struisvogel
- Lid

Ik vind de kleuren wat onnatuurlijk ze lijken mij overbewerkt de rest is al gezegd.
Akira schreef:Opgelicht in de rotsen ging over foto 2.
ja juist foto 2 , als je goed kijkt zie je dat het ook foto 2 is, is wel beetje besneden nu
ja als je daar foto,s neemt lijken de kleuren zo vreemt je hoeft helemaal geen saturatie bij te geven , in volle zon krijg je daar hemelsblauwe luchten
nee ik heb de foto nu alleen maar gecropt

Maar de rotskust ziet er nu wel heel anders uit
maar ik lees je zin nu nog eens en volgens mij bedoel je ook dat je de rotskust in de update nu niet hebt bewerkt